4 Mart 2010 Perşembe

Alman Pastalarım

MALZEMELER:

1 kg un
125gr margarin (oda sıcaklığında)
1 su bardağı süt
1 çay bardağı şeker
3 yumurta
30gr yaş maya

1 tatlı kaşığı tuz
yarım su bardağı ılık su

2 Paket Dr Oetker dolgu kreması

YAPILIŞI:

lık su,süt,maya, şeker ve tuzu bir kapta karıştırarak 30dk bekletelim.
Yarım saat bekleyen mayalı karışıma kalan malzemelerini ekleyerek yumuşak bir hamur elde edin ve mayalanması için sıcak bir ortamda bekletelim.
Mayalanan hamurdan mandalina büyüklüğünde parçalar koparıp yağlı kağıt serilmiş tepsiye aralıklı olarak dizin, yarım saatdaha mayalandıralım.
Önceden ısıtılmış 200 dereceli fırına verelim ve üzerleri kızarana kadar pişirelim.

Soğuduktan sonra içine kaşık girebilecek şekilde kenarlarını kesip,üzerindeki tarife göre hazırladığımız krema ile dolduralım.en üste pudra şekeri ya da benmari erittiğimiz çikolata ile süsleyelim.
NOT: bu malzemelerle nerdeyse hamburger büyüklüğünde 20 tane pasta çıkıyor...

8 yorum:

BAL TATLISI dedi ki...

alman pastalarını görünce eski günlerime gittim birden...

yıllar önce kursa giderken öğle arası bütün arkadaşlar alır afiyetle yerdik

ellerine sağlık mutlaka deniyeceğim

Unknown dedi ki...

Çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık. Benimde ne zamandır aklıma en kısa zamanda yapmayı düşünüyorum.

Behiye Sönmez dedi ki...

hmmm çok güzel olmuşlardır ellerine sağlık:)

Özlem dedi ki...

Ellerine sağlık canım, pufidik pufidk ben güzeller.

MAVİ TUTKU dedi ki...

Kadınlar gününüz kutlu olsun. Herkes için özellikle kadınlar için daha güzel günlerin gelmesini diliyorum..

angel dedi ki...

canmm beğendıysen ne mutlu bana.gule gule kullan.kısıtlı zamanda yaptığım için birde arada sınav çalıyordum bu kadar oldu.dostluğumuzun kalıcı olması dileğiyle...

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Merhaba, blogunu yeni kesfettim! Tariflerin cok guzel, seni izlemeye aldim:) Hollandadan sevgiler.

mehtap kuzucu dedi ki...

merhaba ,alman pastasını çok severim ve sizin yaptığınızda çok güzel görünüyor elinize sağlık,bloğunuzu bende yeni keşfettim ve izlemeye aldım çok güzel bende sizi bloğumda görmekten mutlu olacağımhttp://ucelma.blogspot.com/sevgiyle kalın